Wednesday, February 11, 2009

ReDo Lagi ke?????

Aduyai....kena redo lagi nampaknya...huhuhu
ni da masuk kali ke-3 asik kena reDO je..Memang dasar nak abiskan ink printer aku je.nasib bek la diorang bagi elaun thesis.leh gak aku beli ink.
Chin Yoon Poh (memang nama sebenar) adalah lecturer aku yang memang caring is sharing la..
Beliau suka down students dr bagi semangat (ni aku quote dr bat)..Bila sentence aku sedap sket beliau mula berdialog:
"ini u ceduk dari mana"..adoiii...nak je aku cakap "puan, takkan la saya nak wat ayat bodo2 kot..kena la wat ayat sedap2.." tapi apa kan daya mulut ku terkunci seperti di pateri dengan soldering iron..
dah jadi macam org jepun je aku tadi..duk nganguk je apa beliau katakan..mungkin dia xpaham apa yang aku nak kaji ni..kawan2 aku baca diorang paham je..maybe aku kena wat dalam bahasa kantonis baru beliau paham...
tapi apa2 pun aku nak ucapkan terima kasih la kt MADAM CHIN kerana selalo menyuruh saya redo..saya tau niat beliau baik..beliau ingin melihat anak didiknya berjaya dipentas donia dan setaraf dengan BARACK OBAMA dan AHMEDINEJAD...
Yang benar,
ANAK DIDIK MADAM CHIN

0 comments: