Sunday, January 18, 2009

MALASnya diriku ini..huhuhu

nape la aku malas sangat ni..after raya cine ni da nak kena anta dua assignment..satu pun xbuat lagi..kunun2nya nak stat semalam tapi leh plak kuar tengok wayang..aduyai...mungkinkah aku harus menaip assigment aku seperti aku menaip blog ni? tapi taip blog ni xperlu nak quote2 cakap orang len.tak perlu cari jurnal yang seswai..esok puan chin nak tengok keje aku..hahaha..ok madam..tomorrow i will show you my best work..semangat nak wat assignment da sampai datang ni..siap la ko assignment.akan ku goreng ko sampai jadi gulai ayam...Chaiyok2

5 comments:

fareezkario said...

goreng banyak2 cket..lebih bg aku..hehe

Anonymous said...

Kesian matno (berhubung kisah didalam kelas tadi)

Anonymous said...

mmg malas nk wat research paper ni...
tp naseb bek aku ade personal tutor yg bagus...
hahaha...

i z z a t i said...

abg..ajin2 wat xsiment..jgn malas2..gambatte

Anonymous said...

paLing sEdeY....baRu 5mnit aNta aSgMent dH keNE reDo...isH3....aK cKup beRsiMpati.... emPatHy k sYmpatHy...?????? bLurrrrr