Monday, January 12, 2009

Kenangan TerindaH



ni la gambar time muda remaja dulu..masa ni aku baru berumur 17 tahun..sweet17 la katakan..muka pun still babyface ag.skang da macam daddyface je..hahaha..tapi syuk mmg da muka daddy pun time ni..maklumlah dia beza 2 tahun dari kitorang.dak kelas aku ni ada 21 orang.tapi dalam gambar ni lence termissing lak.xsalah aku dia balik kampung time ni..maklum lah umah kat sabah gak.leh dikatakan dekat gak la walaupun nk g umah dia amik masa 2jam baru sampai.Dalam kelas ni ada 11orang budak dari semenanjung GAZA..mereka adalah aku,muiz,che mat, abang deli, kaklong, khai, hanif, man,yusri dan faiz..6 orang dari serawak iaitu apek, fariz, dol, mary, beth ngan ken..dan 5 orang dari Sabah..(pijan, elly, hanum,lence dan has)..kitorang mmg agak rapat la ketika ini..ibarat rambut dan kelumumur.semua aktiviti dijayakan bersama.yang best nya siap berdikir barat bersama2.xkira laki atau pompuan smua join..korang smua mmg sportrim la.tapi bila da pindah kL ni masing2 da renggang sedikit la.maybe jumpa kawan baru dan juga teman baru..hahaha..tapi aku harap kenangan kat sabah kita jangan lupa k.Nnt aku upload video dikir barat kita masa kat sabah aritu..memang happening la..

5 comments:

Anonymous said...

mMg kNangaN terIndaH...
guA cKp saMa Lu...
Lu pkir La sNdri....
heHehe....
kNaNgan yG xKn kuLupe tuK sLaMe2nYer...

LeLakiSingLe said...

hahahah....wakenabeb

i z z a t i said...

mana satu ckgu ea?

LeLakiSingLe said...

baju biru tu..yg ngan duduk...

i z z a t i said...

ahakss
da agak da
time tu ckgu kurus agi ea?